Doprava a platba

Balíky odesíláme přes dopravce Česká pošta a Zásilkovna. Balíky by Vám měly být doručeny do 2-4 dnů od objednání. V okamžiku expedice zásilky Vám na e-mail doručí přepravní společnost údaje ke sledování zásilky a také předběžný termín doručení. Je důležité uvést správné telefonní číslo a emailovou adresu!

Prosíme Vás o zkontrolování stavu obalu při přebírání zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom se domluvili ohledně dalšího postupu.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Neoblíbenějším způsobem platby je platba kartou online. S pomocí platební brány Stripe proběhne transakce proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

Další možností je klasický bankovní převod z účtu na účet, kde je potřeba použít také číslo objednávky jako variabilní symbol. Po přijetí částky potvrzujeme platbu a odesíláme objednávku.

Častým způsobem platby je také platba na dobírku. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo pobočce pošty či Zásilkovny. Za tuto službu si účtujeme peníze navíc.

Věříme, že vše proběhne v pořádku a vy budete s našimi produkty spokojeni. V případě jakýkoliv dotazů nás kdykoliv kontaktujte zde.